Sunday, February 20, 2011

mamber aku

ni kawan aku masa form 6..kita org tinggal seblik.masa kt asrama dia byk bantu aku.bg nasihat bila aku ada masalah..byk kenangan dgn dia nieee yg xdpt dilupakan..sebelum aku knl dia aku ingt dia garang tgk muka dia la cmne..hehehe jgn marah ya...tapi bila dh knl baik sgt orgnya...
kwn aku sorang nie baik juga..aku kwn dgn dia masa form4...dia nie manja sgt..lemah lembut..dia pandai dlm bahasa inggeris.aku ingt lg masa form5 aku selalu je tiru dia..heheee mama dgn papa dia pun baik...
yang ni semua ni kwn2 aku blako la nie...aku xsempat nk pergi majlis kwn aku ni yg paling bergaya sekali..hehheee.semoga bahagia sokmo.


ni kwn baik aku kt universiti..kami sebilik..orgnya penyabar..walaupun kasut baru je beli hilang xmudah melatah..aku kagum dgn dia..kdg2 aku jeles dgn  dia...heheeeheeee
bdk comel nie pun kwn baik aku kt universiti gak..dia pun dok sblk dgn aku.dia ni jenis xsuka cara hal org nie....xde gewe lg nie...heheheee

1 comment:

  1. budok baju meroh tu blh tolong kirim salam dop? huhuhuh

    ReplyDelete