Saturday, February 19, 2011

kawan misteri

aku ada sorang kawan nie.kawan aku nie laki.kami dah kawan 4 tahun dah tapi xpernah jumpa pun..kami kenal dlm ym la. yang boleh kami kenal tu kwn kepada kwn aku nie la yg bagi no kt kwn aku nie..sjk ari tu kitorang kwn sampai hari nie.kami jarang2 dh berhubung b'coz dia busy la  kot..dia nie periang orngnya.bersopan santun la dgn org lain la tapi gak.klu dgn aku ape xkata semua kata...aku selalu je makan ati dgn dia nie...tapi aku best sgt dpt kwn dgn dia.pale dia blh msk dgn pale aku.. bila aku sedih2 dulu2 seblm aku knl sayang aku,aku kal dia  la..dia blh buat aku ketawa blk dgn lawak dia....tapi sekarang xlg la sbb aku dh ada tempat utk ngadu..hehehehe..entah la bila aku blh jumpa kwn aku nie...mybe nnti aku kawin la kot....hhehee...aku harap dia happy sokmo...

No comments:

Post a Comment