Wednesday, February 16, 2011

luahan hati

aku tension bila fikir tentang dia..aku caye kt dia.tapi bila aku tgk fb dia.aku rasa jeles pun ada..entah la..dia kata suka-suka je..tapi tgk la pula dia add org cmne..xbg aku jeles cmne ne la..aku nie kuat cemburu ke..aku ni byk fikir ke..entahla..tapi bila dia layang aku dgn baik hilang semua tu..alangkan bahagianya aku..klu apa yang di cakap itu semua btl..dia ni kurang sgt ckp ttg ati dia kat aku.dia ni xpandai nk tunjuk dia sayang aku..dia ni xde la romantic mcm muka dia.dia ni xde la periang orgnya..tapi dia org yg prihatin,dia ni orang yang sabar,,dia ni pemaaf orangnya...dia nie bila aku tgk dia hilang semo rasa sakit  ati aku kt dia..bila aku tgk dia sejuk je ati..dia ni tempat aku mengadu semua masalah aku walaupun benda yang kecil sampai dia sendri pun tension dgn aku tapi dia ttp sabar melayang kerenah aku..dia ni thu semua ttg aku..dia ni byk mmbantu aku dlm menempuh hidup..dia ni sabar menasihati aku walaupun kadang dia dh xthu cmne nk bg nasihat kt aku..dia ni xpandai nk mengambil hati aku bila aku merajuk..dia hanya diam seribu bahasa tunggu api reda..SIAPA ANDA RASA DIA NI...????????

2 comments: