Thursday, February 17, 2011

kawan-kawan ku

ni kawan aku masa from 6..sebelum kitaorang kln..dia kata aku ni org jahat la lbh kurang mcm tu la..sbb dia tgk aku galak semacam je bila aku borak dgn member dia..tapi bila dh knl dia jadi best frends aku  lak..dia dh syg bangat don kt ak.tapi bila kita orang msk universiti dh jarang jumpa walaupun dok universiti sama.dulu masa from 6 best sgt.yang tudung berbintik bintik  tu nama k.wa aku yg tepi dia tu zatul.aku sma kelas dgn k.wa masa f6..kitaorang dok sekali..k.wa selalu je kena kacau dgn sorang mamat nie..mamat nie selalu je kutuk dia..mybe dia berkenan kot atau dia xde modal nk ckp.dia dgn mamat nie pantang jumpa mesti perang mulut...aku yang dok tepi suka je la tgk glagat dia orang ni..zatul lak seorang yg lemah lembut, sopan santun dan cakap pun lembut je..sejuk ati klu ckp dgn dia..hehehehehe.. k.wa pun sama.AKU SUKA SGT DPT KAWAN CMNE..

No comments:

Post a Comment